Ogłądaj online: Friz | irankingi

CHOWANY W WIELKIM DOMU EKIPY!

CHOWANY W WIELKIM DOMU EKIPY!

WYDAŁEM 10 TYSIĘCY ZA ZAKUPY DO DOMU EKIPY!

WYDAŁEM 10 TYSIĘCY ZA ZAKUPY DO DOMU EKIPY!

ZATRUDNIŁEM WIDZA DO SWOJEJ FIRMY!

ZATRUDNIŁEM WIDZA DO SWOJEJ FIRMY!

NIE ZROBISZ TEGO CHALLENGE!

NIE ZROBISZ TEGO CHALLENGE!

REAKCJA MOJEJ DZIEWCZYNY i EKIPY NA NASZ DOM ZA 5MLN!

REAKCJA MOJEJ DZIEWCZYNY i EKIPY NA NASZ DOM ZA 5MLN!

PREZENT NIESPODZIANKA DLA MOJEJ DZIEWCZYNY! *ZASKOCZONA*

PREZENT NIESPODZIANKA DLA MOJEJ DZIEWCZYNY! *ZASKOCZONA*

MOJA NOWA EKIPA PRANKUJE MEGAFONAMI!

MOJA NOWA EKIPA PRANKUJE MEGAFONAMI!

TURNIEJ NA PIENIĄDZE W KOSZA W DOMU EKIPY!

TURNIEJ NA PIENIĄDZE W KOSZA  W DOMU EKIPY!

HARDCORE BOTTLE FLIP CHALLENGE! 😱😳

HARDCORE BOTTLE FLIP CHALLENGE! 😱😳

JA 7 LAT TEMU! STARE FILMY #3 Z MOJĄ DZIEWCZYNĄ (BEKA) XD | FRIZ

JA 7 LAT TEMU! STARE FILMY #3 Z MOJĄ DZIEWCZYNĄ (BEKA) XD | FRIZ

NOWA PARA ZAMIESZKAŁA W DOMU EKIPY! *BYLI W SZOKU*

NOWA PARA ZAMIESZKAŁA W DOMU EKIPY! *BYLI W SZOKU*

BASEN PEŁEN COLI VS 2000 MENTOSÓW! *ZADZIAŁAŁO*

BASEN PEŁEN COLI VS 2000 MENTOSÓW! *ZADZIAŁAŁO*

STUU i FITLOVERS TESTUJĄ MOJĄ ZBROJE Z 50 PODUSZEK!

STUU i FITLOVERS TESTUJĄ MOJĄ ZBROJE Z 50 PODUSZEK!

PRANKUJEMY MINI MAJKA! (PIERWSZA NOC W DOMU EKIPY)

PRANKUJEMY MINI MAJKA! (PIERWSZA NOC W DOMU EKIPY)

FORTNITE W PRAWDZIWYM ŻYCIU! (IN REAL LIFE) z REZI i IZAK

FORTNITE W PRAWDZIWYM ŻYCIU! (IN REAL LIFE) z REZI i IZAK

ZBURZYLIŚMY GIGANTYCZNE IGLO!!! 😮

ZBURZYLIŚMY GIGANTYCZNE IGLO!!! 😮

MIAŁEM SPRAWĘ W SĄDZIE! 😱

MIAŁEM SPRAWĘ W SĄDZIE! 😱

KTO POCAŁOWAŁBY INNEGO MĘŻCZYZNĘ? *PYTANIE CHALLENGE*

KTO POCAŁOWAŁBY INNEGO MĘŻCZYZNĘ? *PYTANIE CHALLENGE*

NIE RUSZAJ SIĘ CHALLENGE! (FREEZE CHALLENGE)

NIE RUSZAJ SIĘ CHALLENGE! (FREEZE CHALLENGE)

ZROBILIŚMY SIŁOWNIĘ W DOMU EKIPY! 💪

ZROBILIŚMY SIŁOWNIĘ W DOMU EKIPY! 💪

KRUSZWIL OCENIA MOJ OUTFIT ZA 5000ZŁ

KRUSZWIL OCENIA MOJ OUTFIT ZA 5000ZŁ

LOSOWY TATUAŻ CHALLENGE! *HARDCOROWE*

LOSOWY TATUAŻ CHALLENGE! *HARDCOROWE*

ODWZORUJ YOUTUBERA CHALLENGE! (z Rezim)

ODWZORUJ YOUTUBERA CHALLENGE! (z Rezim)

OGLĄDAMY MEMY O NASZEJ EKIPIE 😂😂😂 *BEKA*

OGLĄDAMY MEMY O NASZEJ EKIPIE 😂😂😂 *BEKA*

ŻYWY WĄŻ :O! CO JEST W PUDEŁKU WERSJA HARD - EGOZOTYCZNE ZWIERZĘTA! | FRIZ

ŻYWY WĄŻ :O!  CO JEST W PUDEŁKU WERSJA HARD - EGOZOTYCZNE ZWIERZĘTA! | FRIZ

1000 WARSTW FOLII - NIEZNISZCZALNA ŚCIANA!

1000 WARSTW FOLII - NIEZNISZCZALNA ŚCIANA!

OGLĄDAMY MOJE STARE FILMY SPRZED 7 LAT!!! TURBO-BEKA XDDD!! | FRIZ

OGLĄDAMY MOJE STARE FILMY SPRZED 7 LAT!!! TURBO-BEKA XDDD!! | FRIZ

PRZEZ TO DOM EKIPY MIAŁ WIELKĄ AWARIĘ...

PRZEZ TO DOM EKIPY MIAŁ WIELKĄ AWARIĘ...

DZIEŃ NA MECHANICZNYCH KONIACH *BEKA😂*

DZIEŃ NA MECHANICZNYCH KONIACH *BEKA😂*

UCZYMY MINI MAJKA JEŹDZIĆ AUTEM! *BARDZO ZŁY POMYSŁ*

UCZYMY MINI MAJKA JEŹDZIĆ AUTEM! *BARDZO ZŁY POMYSŁ*
Najlepsze Filmy -  ładowanie... Zmienić kraj
Polecane
temp-mail.ovh
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE